Kategorie
Reklamacje
- Odbiorca usług ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących ilości i jakości usług oraz wysokości należności za usługi świadczone przez PWiK.
- Reklamacje można złożyć w siedzibie Spółki, przesłać listem poleconym lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Odbiorca może reklamować prawidłowość naliczenia należności wykazanych na fakturze.
- Zgłoszenie przez Odbiorcę zastrzeżeń do wysokości faktury nie wstrzymuje jej zapłaty.
- W wypadku powstania nadpłaty zalicza się ją na poczet przyszłych należności lub, na żądanie Odbiorcy, zwraca w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku w tej sprawie.
- Spółka rozpatruje reklamację i powiadamia Odbiorcę o sposobie jej załatwienia w terminie 14 dni od udokumentowanej daty wpływu.
Zgłaszanie reklamacji:
1. zgłoszenie błędów w fakturowaniu za wodę i ścieki
2. zgłoszenie dostawy wody o pogorszonej jakości
3. zgłaszanie reklamacji w zakresie wykonanych przez PWIK usług pozostałych
4. ekspertyza wodomierza