Aktualności
PWiK Sp. z o.o. w Rybniku uprzejmie informuje odbiorców usług zamieszkałych na niżej wymienionych ulicach o możliwej wizycie projektantów opracowujących dokumentację w zakresie modernizacji sieci wodociągowej w wymienionych lokalizacjach.
19.12.2022 Zmiana godzin urzędowania Biura Obsługi Klienta w okresie świątecznymPWiK Sp. z o.o. informuje, że w okresie świątecznym godziny pracy Biuro Obsługi Klienta ulegną zmianie, tj:
- 23 grudnia oraz 30 grudnia Biuro będzie czynne w godzinach od 7:00 do 13:00.
Ponadto informujemy, że sprawy awaryjne w czasie przerwy świątecznej można zgłaszać u Dyspozytora (24h/dobę) - tel. 32 43 28 019, 32 42 23 681.
06.12.2022 Trwają legalizacyjne wymiany wodomierzy głównychPWiK Sp z o.o. w Rybniku informuje wszystkich odbiorców, że od 1 grudnia 2022 ruszyła akcja "wymiana legalizacyjna wodomierza głównego"
10.11.2022 Do Wodomatu zapraszamy na wiosnęPWiK Sp. z o.o. w Rybniku informuje, że w okresie jesienno-zimowym WODOMAT przy ul. Skłodowskiej-Curie oraz zdroje uliczne na ulicy: Dworcowej, Gen. Hallera oraz w parku tematycznym będą nieczynne ze względu na konieczność zabezpieczenia instalacji przed zamarznięciem.
Wszystkich użytkowników zapraszamy wczesną wiosną. Do zobaczenia!
Zbliża się zima, a z nią niskie temperatury powietrza - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku przypomina Państwu o zabezpieczeniu wodomierzy i studzienek wodomierzowych na działkach.
11.08.2022 Informacja dla klientów otrzymujących faktury w wersji papierowejPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku uprzejmie informuje, iż od miesiąca sierpnia 2022 roku do faktur za wody i/lub ścieki w wersji papierowej nie będą załączane blankiety wpłat.