• Klawisze dostępności
    Przejdź do treści
    Alt
    1
    Mapa witryny
    Alt
    2
    Tekstowa
    Alt
    3
    Wersja kontrastowa
    Alt
    4
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa witryny

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Pod Lasem 62, Rybnik

Napisz do nas: pwik@pwik-rybnik.pl

Biuro Obsługi Klienta: (32) 43 28 000

  • Klawisze dostępności
    Przejdź do treści
    Alt
    1
    Mapa witryny
    Alt
    2
    Tekstowa
    Alt
    3
    Wersja kontrastowa
    Alt
    4
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa witryny

Aktualności

02.09.2021 Nowe taryfy stawek i opłat za wodę i ścieki od 7 września br. czytaj więcej 18.08.2021 Zapraszamy do dokonywania płatności we wpłatomacie

Przypominamy Państwu, że w siedzibie PWiK Sp. z o.o., na ul. Pod Lasem 62 w Rybniku można przez 7 dni w tygodniu dokonywać bez prowizji płatności za nasze usługi we wpłatomacie. Wpłat można dokonywać kartą płatniczą oraz gotówką. 

czytaj więcej
18.06.2021 Wysokie temperatury - komunikat PWiK Rybnik

W związku z częstymi zgłoszeniami naszych Klientów dotyczącymi niskiego ciśnienia wody w sieci wodociągowej w ostatnich dniach, PWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku uprzejmie przypomina, że pobór wody do napełnienia basenu czy podlewania ogródka może spowodować, że szczególnie w czasie upałów ciśnienie wody w sieci wodociągowej może ulec odczuwalnemu spadkowi.

czytaj więcej
09.06.2021 Woda na cele ogrodowe i rekreacyjne

Ciepłe, letnie dni skłaniają nas do wyjścia z domu i spędzenia czasu na zewnątrz. Dbamy o nasze ogródki i korzystamy z basenów ogrodowych. Warto przypomnieć o zasadach, które pomogą w utrzymaniu wysokiej jakości wody. 

czytaj więcej
19.03.2021 Gra mobilna WPŁAW PO SKARB powraca!

Gra mobilna WPŁAW PO SKARB jest bezpieczną grą terenową – wystarczy naładowany smartfon z włączoną lokalizacją, darmowa aplikacja ActionTrack i kod QR - do pobrania dalej>>>

czytaj więcej
27.01.2021 Zapraszamy do wideo rozmowy

Sytuacja, w której się znajdujemy od marca 2020 roku zmusiła nas wszystkich do poszukiwania nowych kanałów kontaktu z Państwem. Oprócz obsługi telefonicznej wprowadzamy możliwość wideo rozmowy z pracownikem Biura Obsługi Klienta.

czytaj więcej